Home

Garantiipikenduse aktiveerimine

       This Extended Warranty is only applicable for products purchased within one of the following territories: Albania, Austria, Belgium, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Israel, Italy, Kosovo, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Montenegro, The Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Republic of Ireland, Romania, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Türkiye and United Kingdom.


Activate your premium service

Thank you for purchasing a premium services contract with Sony. Only a few more steps to activate it, and you can enjoy all benefits of it. To continue, please type in your activation code (e.g. DICARDACTEW1-VRGZ8G-QTBZRW) . Consult our Questions and Answers if you have trouble finding or activating your code.

 -    
Please indicate that you have read the above text and agree to the Terms and Conditions.


Küsimused ja vastused


1. võimalus. MySony toote registreerimise meil (ainult kaameratooted):

mõne kaameratoote registreerimisel võib teie garantii aasta võrra pikeneda (kehtivad tingimused). Vaadake selle teema kohta lisateavet siit.

Näide.
Pikendatud garantii toote registreerimise meil

Kui te ei leia aktiveerimiskoodi või ei saanud seda sisaldavat meili, siis kontrollige oma rämpspostikausta. Kui te ei saanud registreerimismeili, siis võtke meiega ühendust.


2. võimalus. Ostsite pikendatud garantii kaardi.

Pikendatud garantii kaardi tagaküljel.

Näide.
Pikendatud garantii kaardi tagaküljel oleva koodi näide

Märkus. Järgmiste mudelite puhul ei ole Sony pikendatud hoolduspaketid saadaval.

  • Telerid: KD-77A1, KD-85ZG9, KD-98ZG9, KD-100ZD9
  • Kaamerad, videokaamerad ja objektiivid: ILME-FX3, ILME-FX6V, SELC1635G, SEL400F28GM, SEL600F40GM, SAL300F28G2 ja SAL500F40G
Teiste nendele mudelitele saadaolevate laiendatud hooldusplaanide kohta teabe saamiseks võtke ühendust oma edasimüüjaga.


Kui teil on koodi aktiveerimisel probleeme, siis võtke meiega ühendust.


Kui teil on viieaastane pikendatud garantii (saadaval ainult Suurbritannias), mis on edasimüüja ja Sony vahel eelregistreeritud, võib meil olla vaja sellegipoolest teie uus teler meie süsteemis aktiveerida. Võtke meiega ühendust, et teie leping isikupärastada ja esitada meile täpne ostukuupäev.

  • Lisateabe saamiseks meie pikendatud garantiide kohta külastage meie spetsiaalset pikendatud garantii lehte.
  • Kui soovite osta pikendatud hoolduspaketi, võtke ühendust edasimüüja või poega, kust ostsite oma Sony toote.
  • Mõne kaameratoote registreerimisel võib teie garantii aasta võrra pikeneda (kehtivad tingimused). Vaadake selle teema kohta lisateavet siit.


See leht on mõeldud ainult järgmistele Sony seadmetele: BRAVIA, videokaamerad, Cyber-shoti kaamerad, vahetatava objektiiviga kaamerad, objektiivid, kodused helilahendused ja isiklikud helilahendused.

Xperia ja Playstationi seadmete puhul külastage lisateabe saamiseks meie spetsiaalseid veebisaite.


Külastage meie spetsiaalset parandamise jaotist.