1. võimalus. MySony toote registreerimise meil (ainult kaameratooted):
mõne kaameratoote registreerimisel võib teie garantii aasta võrra pikeneda (kehtivad tingimused). Vaadake selle teema kohta lisateavet siit.
Näide.
Kui te ei leia aktiveerimiskoodi või ei saanud seda sisaldavat meili, siis kontrollige oma rämpspostikausta. Kui te ei saanud registreerimismeili, siis võtke meiega ühendust.
2. võimalus. Ostsite pikendatud garantii kaardi.
Pikendatud garantii kaardi tagaküljel.
Näide.
Märkus. Järgmiste mudelite puhul ei ole Sony pikendatud hoolduspaketid saadaval.
Kui teil on koodi aktiveerimisel probleeme, siis võtke meiega ühendust.
Kui teil on viieaastane pikendatud garantii (saadaval ainult Suurbritannias), mis on edasimüüja ja Sony vahel eelregistreeritud, võib meil olla vaja sellegipoolest teie uus teler meie süsteemis aktiveerida. Võtke meiega ühendust, et teie leping isikupärastada ja esitada meile täpne ostukuupäev.
See leht on mõeldud ainult järgmistele Sony seadmetele: BRAVIA, videokaamerad, Cyber-shoti kaamerad, vahetatava objektiiviga kaamerad, objektiivid, kodused helilahendused ja isiklikud helilahendused.
Xperia ja Playstationi seadmete puhul külastage lisateabe saamiseks meie spetsiaalseid veebisaite.
Külastage meie spetsiaalset parandamise jaotist.