Koduleht

Garantiipikenduse aktiveerimine

       See laiendatud garantii kehtib ainult toodetele, mis on ostetud ühes järgmistest piirkondadest: Albaania, Austria, Belgia, Bosnia ja Hertsegoviina, Bulgaaria, Horvaatia, Küpros, Tšehhi Vabariik, Taani, Eesti, Soome, Prantsusmaa, Saksamaa, Kreeka, Ungari, Island, Israel, Itaalia, Kosovo, Läti, Liechtenstein, Leedu, Luksemburg, Põhja-Makedoonia, Montenegro, Holland, Norra, Poola, Portugal, Iirimaa, Rumeenia, Serbia, Slovakkia, Sloveenia, Hispaania, Rootsi, Šveits, Türgi ja Ühendkuningriik.


Aktiveerige oma esmaklassiline teenus

Aitäh, et ostsite Sony esmaklassilise teenuse lepingu. Aktiveerimiseks on vaja läbida veel ainult mõned etapid ja siis saate kõiki eeliseid kasutada.Jätkamiseks sisestage aktiveerimiskood. Kood tuleb ostetud kaardi tagaküljel välja kraapida.

 -    
Kinnitage, et olete ülaltoodud teksti läbi lugenud ja nõustute tingimustega.


Küsimused ja vastused


1. võimalus. MySony toote registreerimise meil (ainult kaameratooted):

mõne kaameratoote registreerimisel võib teie garantii aasta võrra pikeneda (kehtivad tingimused). Vaadake selle teema kohta lisateavet siit.

Näide.
Pikendatud garantii toote registreerimise meil

Kui te ei leia aktiveerimiskoodi või ei saanud seda sisaldavat meili, siis kontrollige oma rämpspostikausta. Kui te ei saanud registreerimismeili, siis võtke meiega ühendust.


2. võimalus. Ostsite pikendatud garantii kaardi.

Pikendatud garantii kaardi tagaküljel.

Näide.
Pikendatud garantii kaardi tagaküljel oleva koodi näide

Märkus. Järgmiste mudelite puhul ei ole Sony pikendatud hoolduspaketid saadaval.

  • Telerid: KD-77A1, KD-85ZG9, KD-98ZG9, KD-100ZD9
  • Kaamerad, videokaamerad ja objektiivid: ILME-FX3, ILME-FX6V, SELC1635G, SEL400F28GM, SEL600F40GM, SAL300F28G2 ja SAL500F40G
Teiste nendele mudelitele saadaolevate laiendatud hooldusplaanide kohta teabe saamiseks võtke ühendust oma edasimüüjaga.


Kui teil on koodi aktiveerimisel probleeme, siis võtke meiega ühendust.


Kui teil on viieaastane pikendatud garantii (saadaval ainult Suurbritannias), mis on edasimüüja ja Sony vahel eelregistreeritud, võib meil olla vaja sellegipoolest teie uus teler meie süsteemis aktiveerida. Võtke meiega ühendust, et teie leping isikupärastada ja esitada meile täpne ostukuupäev.

  • Lisateabe saamiseks meie pikendatud garantiide kohta külastage meie spetsiaalset pikendatud garantii lehte.
  • Kui soovite osta pikendatud hoolduspaketi, võtke ühendust edasimüüja või poega, kust ostsite oma Sony toote.
  • Mõne kaameratoote registreerimisel võib teie garantii aasta võrra pikeneda (kehtivad tingimused). Vaadake selle teema kohta lisateavet siit.


See leht on mõeldud ainult järgmistele Sony seadmetele: BRAVIA, videokaamerad, Cyber-shoti kaamerad, vahetatava objektiiviga kaamerad, objektiivid, kodused helilahendused ja isiklikud helilahendused.

Xperia ja Playstationi seadmete puhul külastage lisateabe saamiseks meie spetsiaalseid veebisaite.


Külastage meie spetsiaalset parandamise jaotist.